اگر اسهال داره نبات نده اصلا، شیرینیجات برای اسهال بَده
پسر من دو روز اسهال بود، بعد استفراغم اضافه شد، ولی تب و بیحالی نداشت، دکتر گفت ویروسه، چون اسهال استفراغش زیاد شد سرم زد که بدنش بیآب نشه
ویروسه عزیزم
پسر منم همینطور شد تازه خوب شده
اگر اسهاله زینک و پدی لاکت بده، دیسیکلومین هم عالیه هر ۸ ساعت ۳.۵ سیسی بده
دل پیچه است ویروس شاید گرفته ی مقدار چای نبات بده بش ببین توب میشه نسد بدون ویروس
رودل نداره?انگل چی?یا شایدم عفونتی ویروسی چیزی داره
یه چایی نبات بده شاید سردیش شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.