۵ پاسخ

اگر اسهال داره نبات نده اصلا، شیرینی‌جات برای اسهال بَده

پسر من دو روز اسهال بود، بعد استفراغم اضافه شد، ولی تب و بی‌حالی نداشت، دکتر گفت ویروسه، چون اسهال استفراغش زیاد شد سرم زد که بدنش بی‌آب نشه

ویروسه عزیزم
پسر منم همینطور شد تازه خوب شده
اگر اسهاله زینک و پدی لاکت بده، دی‌سیکلومین هم عالیه هر ۸ ساعت ۳.۵ سی‌سی بده

دل پیچه است ویروس شاید گرفته ی مقدار چای نبات بده بش ببین توب میشه نسد بدون ویروس

رودل نداره?انگل چی?یا شایدم عفونتی ویروسی چیزی داره
یه چایی نبات بده شاید سردیش شده

سوال های مرتبط