۷ پاسخ

من ۷ ماهه دارم تو دستشویی زندگی میکنم

دقیقا دوقطره هست

بللللللهههههه

اره منم همیطور

من یه قلپ آب بخورم باید زودی برم دستشویی😂

بله دقیقا همینجورم

اره عادیه

عادیه من هر چند دقیقه یکبار 😁

سوال های مرتبط