برای تعیین جنسیت بهترین کار فقط رژیمه
آی وی اف خیلیییی دردسر داره برای کسایی خوبه که واقعا مشکل تو بارداری دارن
پارسال آشنای ما تهران رف ۱۰۰ تومن شد
ارع خیلی
اگه با آی یوآی بری جلو به نظر من ارزون تره ..یولی آی وی ف تا ۲۰۰ تومن
فامیلمون چن ماه پیش انجام داده بود 200 تومن هزینه کرد ولی بنده خدا قلبش تشکیل نشد
چ خبره ۷۰۰ باو
بستگی داره
بیمارستان دولتی کمتره
یکی از دوستان ماه پیش انجام داد ازش پرسیدم گفت بیمارستان امام خمینی 15تومن هزینه کرده برای ivf
حالا تعیین جنسیت ی خورده گرونتر میشه
۷۰۰میلیون شنیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.