چجوری آروغ بچه رو میگیرین؟بم یاد بدین


بارداری بارداری

۵ پاسخ

من رو شون ام میزارم آروغ نمیزنه
ولی میزارمش از اون وری رو دستم اروم میزنم پشت کمرش آروغ میزنه

بذار رو شونه ت سرشو برگردون سمت بیرون ..سمت گردنت نباشه و آرون از کمر به سمت گردنشو به سمت بالا ماساژ بده دوباره ..ده دقیقه اینکارو انجام بده ممکنه اروغ بزنه ممکنه نزنه مهم نیس اینجوری نفخشو گرفتی دیگه ...یا میتوونی بذاری رو دستت آروم بزنی پشتش آروغ میزنه ..اولی رو دکترا میگن دومی روش خودم بود و دخترم خوش آروغ ترین بود و همیشه موفق بودم

به حالت تکیه داده بشین بچه رو بذارروی شونت که بچه روی شیب باشه بعدآروم ازپایین کمربزن بیابالا تاآروغ بزنه اگرنزد یکباربیارپایین دوباره بلندکن دوباره انجام بده

عمودی نگهش داربزن پشتش یاماساژبده

بزار رو شانت آروم پشتش ماساژ بده

سوال های مرتبط

مامان جیــران🐣👧🧿 مامان جیــران🐣👧🧿 ۳ ماهگی
مامان پسته پسر💙 مامان پسته پسر💙 ۹ ماهگی
مامان آنیسا مامان آنیسا ۱۴ ماهگی
مامان ملکا کوچولو🤎🪐 مامان ملکا کوچولو🤎🪐 ۱۲ ماهگی
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی