خانما شما چجوری اروغ بچه رو میگیرین؟

۴ پاسخ

روشونه میذارم بین دو کتف میزنم اوایل بلد نیستن بزنن چند روز دیک راحت میزنه برات

نگهش دار تو سینت اروم اروم ضربه بزن بین دوتا کتفش
اگه ب سمت عقب رفتی و اروق نزد ی کم ایستاده بشین بچت صافتر بشه بعد تمرار کن بعضی بچا دیر اروق میزنن باید قلق بچت بیاد دستت

بزار رو شوند آروم پشتش رو‌بمال و ضربه های آروم بزن

بچه رو ب شکم روی دستت قرار بده خودش اروق میزنه

سوال های مرتبط

مامان ملکا کوچولو🤎🪐 مامان ملکا کوچولو🤎🪐 ۱۲ ماهگی
مامان پسته پسر💙 مامان پسته پسر💙 ۹ ماهگی