۴ پاسخ

من یه وقتایی دمرهم میزارمش آروغ میزنه

رو‌شونه خیلی اروم بالا پایینش میکنم پستشو ماساژ میذم میزنه.گاهی یکی گاهی چند تا

ب سختی 😐 ارزو ب دلم موند راحت آروغ بزنه

رو شونه
حالت نمیه نشسته
رو دستم ب دل میخوابونم

سوال های مرتبط

مامان جیــران🐣👧🧿 مامان جیــران🐣👧🧿 ۳ ماهگی
مامان آنیسا مامان آنیسا ۱۴ ماهگی
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی