طبیعیه عزیزم بچه های منم همین طور بودن خوب شدن
نه همه بچه هااینجورن تا دوسالگی نمیشه گفت پارانتزی درست میشه
نه عزیزم خودش درس میشه چون توی رحم پاهاشون جمع بوده اینطوریه
طبیعیه همه بچه هااینطوری هستن
نه عزیزم بچه ها اوایل پاشون همین شکلیه.
منم خیلی نگا میکردم میگفتم پرانتزیه😅بعد دیدم ک نوشتن اول پرانتزیه به مرور صاف میشن
قنداق کن تا ۵ماه
خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.