چه بازی هاتون با بچه های همسن پسر من میکنید میشه بگید

تصویر
۷ پاسخ

من غروب میبرمش تو کوچه با بچه ها باز میکنه

ماشین بازی . بادکنک بازی . توپ بازی. گوشی بازی

من از بازی کردن. متنفرم. با داداشش بازی میکنن خیلی کم. بقیشم. خودش. مشغوله. روزی ۴. ساعتم پارکه

نقاشی میکشیم رنگ ها رو باهم مرور می‌کنیم ازش سوال میپرسم و براش شعر میخونم توپ بازی میکنیم و ...

من با خواهرش بازی می‌کنه من فقط کتاب میخونم اما با ادا و اصول .البته با عروسکاشم نمایش عروسکی بازی میکنم

ما بازی زیاد داریم از کجاش بگم اخه😂

من اصلا بازی نمیکنم

سوال های مرتبط