من تا اخرش ارووووم اروووم بود
منو خواهر شوهرمم با هم باردار بودیم هر دو هم دختر ولی اون زود تر تکون خورد بارداری با بارداری فرق میکنه
واس منم آروم امروز ک اصلا خوب نزد تنبل بود امروز کلا ۳ تا دونه
هیجوقت تباید چ بارداری چ بچه داری خودت با یکی مفایسه کنی چون بدن تا بدن فرق میکنه عزیزم
نه بابا لگد محکم میزنه ولی درد اصلا
ماه آخر خیلی قوی احساس میشه
بچه ی اول هم ممکنه احساسش کمتر باشه، برای من که بچه ی دومم هست و الان ماه نهم هستم خیلی قویه
برای منم دردم نمیگیره ولی خیلی واضح هست حرکتش
من حس میکنم ولی نه در حد لگد اونقد محکم،البته من جفتم قدامیه
برا من تا آخر آروم بود
برا من وقتی به مثانم میزنه جیشم میگیره ، اصلن ضربه هاش دردناک نیست ولی چند باری ضربه هاش محکم بود یهو تعجب کردم ولی دردم نیومده تا الان🙄
واسه منم آرومه انقدر بارداریاتونو با بقیه مقایسه نکنید بدن ها باهم فرق دارن اینجوری به خودتون استرس میدید ک چرا شکم یارو بزرگتره من و یا بچش بیشتر تکون میخوره یا من بیشتر چاق شدم و................
بارداریا هم باهم متفاوته عزیزم. ذهن خودتو با این چیزا درگیر نکن تاوقتی ک دکتر خودت بهتبگه.خدای نکرده اگه مشکل چیزیباشه
منم آرومه
نبابا هفته منم ارومه
واسه منم آرومه هنوز ب اون حدی ک دردم بگیره نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.