۶ پاسخ

بچه منم اینجور بود پودر بچه بزن زود خوب میشه چون هوا گرمه بچه رو باز بزار فقط شورت پاش کن گناه داره

عزیزم کرم سوختگی پناتن خیلی خوبه

بازش بزار بچه رو تمام بدنش سوخته کالاندولا میزنی حتما بازش بزار ک بهش هوا بخوره

شاید باورت نشه ولی با روغن جامد باسن دخترم خوب شد همه پمادا آشغاله کمی زینک بهتره

چند بار بزن خوب میشه بچه منم همینجوری میشه تند تند پماد میزنم

پماد اردن بزن

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی