۹ پاسخ

بی بی وازلین الوینا معجزه می‌کنه
baby Vaseline Elvina

سودوکرم

پماد ثمین از داروخانه بخر ،عاااالیه ،کالاندولا اصلا خوب نیست

من زینک اکساید زدم خوب شد بازشم بذار

بشورش و روغن نباتی بزن عزیزم خوب میشه زودی

سودوکرم امتحان کن
یا بازش بزار یمقدار
یا اگه دیدی جواب نگرفتی ببرش دکتر کرم تخصصی تر میده بهت

سودوکرم میگن خوبه

ارده بزن زود خوب میشه

پماد سوختگی اردن هست که برای نوزادانه
خیلی خوبه

سوال های مرتبط