بی بی وازلین الوینا معجزه میکنه
baby Vaseline Elvina
سودوکرم
پماد ثمین از داروخانه بخر ،عاااالیه ،کالاندولا اصلا خوب نیست
من زینک اکساید زدم خوب شد بازشم بذار
بشورش و روغن نباتی بزن عزیزم خوب میشه زودی
سودوکرم امتحان کن
یا بازش بزار یمقدار
یا اگه دیدی جواب نگرفتی ببرش دکتر کرم تخصصی تر میده بهت
سودوکرم میگن خوبه
ارده بزن زود خوب میشه
پماد سوختگی اردن هست که برای نوزادانه
خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.