۶ پاسخ

من زینک اکساید میزنم

اکسیدزنگ بزن منتها خیلی زیاد نه

کالاندولا‌ روزمره نیست

دکتر دکسپنتانول ۵ درصد داد خیلی خوب بود زود خوب شد

زینک فیروز و استفاده کن عالیه

من سودوکرم استفاده میکنم جوابه
حتی برا بزرگترا هم خوبه

سوال های مرتبط