۷ پاسخ

چرا نمیری آزمایش و خیال خودتو راحت نمیکنی

اگ زودترهم پریودشدی ماه های قبل الان هنوزنشدی ب احتمال زیادبارداری بازم صبرکنی ک بهتره بسلامتی انشالله عزیزم التماس دعا

فردایکشنبه چندروزعقب انداختی سابقه داشتی یانه

اشکال نداره پررنگ نمیشن شایددلیل غلیظ نبودن ادرارته ازمایش بده خیالتوراحت کن

آره واقعاداشتم کاستی بهتره خودکاری بارهامثبت شدوپریودشدم

دختر برو ازمایش خیالت راحت بشه

همون کاستی بهتره

سوال های مرتبط

مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته سی‌ونهم بارداری