چرا نمیری آزمایش و خیال خودتو راحت نمیکنی
اگ زودترهم پریودشدی ماه های قبل الان هنوزنشدی ب احتمال زیادبارداری بازم صبرکنی ک بهتره بسلامتی انشالله عزیزم التماس دعا
فردایکشنبه چندروزعقب انداختی سابقه داشتی یانه
اشکال نداره پررنگ نمیشن شایددلیل غلیظ نبودن ادرارته ازمایش بده خیالتوراحت کن
آره واقعاداشتم کاستی بهتره خودکاری بارهامثبت شدوپریودشدم
دختر برو ازمایش خیالت راحت بشه
همون کاستی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.