ب پسرم واکسن زدم دمای بدنش ۳۷ تب داره؟

۵ پاسخ

از زیربغلش اگر بگیری، هر عددی نشون بده نیم درجه بیشتره دمای اصلی. دمای نرمال بدن ۳۷.۵ هست و از ۳۸ تب حساب میشه. اگه زیربغلش ۳۷ بوده، پس دمای اصلی ۳۷.۵ هست و تب نداره

بیا عزیزم اینو تو گوشیت داشته باش به دردت میخوره. 37دمای بدنش هست

تصویر

دکتر ب من گفت ۳۷/۵تب حساب میشه

۳۷ تب نیست ولی مراقب باش ۳۸ به بعد تبه

نه تب نیست

سوال های مرتبط