از زیربغلش اگر بگیری، هر عددی نشون بده نیم درجه بیشتره دمای اصلی. دمای نرمال بدن ۳۷.۵ هست و از ۳۸ تب حساب میشه. اگه زیربغلش ۳۷ بوده، پس دمای اصلی ۳۷.۵ هست و تب نداره
بیا عزیزم اینو تو گوشیت داشته باش به دردت میخوره. 37دمای بدنش هست
دکتر ب من گفت ۳۷/۵تب حساب میشه
۳۷ تب نیست ولی مراقب باش ۳۸ به بعد تبه
نه تب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.