۵ پاسخ

عزیزم دکتر به شوهر من گفت یک‌سال اقدام کنید اگر نشد بعد برو ازمایش اسپرم بده اگه ضعیف بود بعد عمل کن اگرم عجله داری ک بدونی اول ازمایش اسپرم بده اگه ضعیف بود عمل کن گفت ۹۰ درصد مردا دارن ولی خیلی هاشون نمیدونن برا بعضیا عمل بد تره میخای ابروشو برداری چشمشم کور میکنی

عمل بیضه سمت راسته یا چپ.. یکیشو عمل میکنن برا اینکه شدت پرش آب. منی بیشتر بشخ

من شوهرم رفت ارولوژی بدون سونو با لمس دست گفت واریکوسل گرید2
منم دوبار سقط دارم قلب تشکیل شده بود ولی تو 11 هفته ایست قلبی.
ولی گفت ازمایش اسپرمش نسبت به واریکوسلش خوبه و چنتا تقویتی داد گفت دوماه بعد دوباره ارمایش اسپرم بده

نمیدونم دوست من شوهرش واریسکول داشت باردار شد سقط شد

من دوبارباردارشدم وقلب هم تشکیل شده بود

سوال های مرتبط

مامان ائلمان 💙 مامان ائلمان 💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
منتظر پسته🥺🍓'. IUI. منتظر پسته🥺🍓'. IUI. قصد بارداری
منتظر معجزه خدا منتظر معجزه خدا قصد بارداری