برو جاهای دولتی درخواست بده
هم ساعت کاریش خوبه هم حقوقش وزارت کاره
اره ی برنامه هلو رو بلد باشی کافی
با پارتی و آشنا آرره
منشی بشو. درخواستمو قبول کن
ببین عزیزم واسه شروع باید از یه کار ساده مثل منشی شروع کنی. من لیسانس حسابداری دارم اول منشی شدم بعد از ۱/۵سال رفتم تو یه شرکت و بعدش یه شرکت دیگه و کلی تحربه به دست آوردم و یه پا حسابدار شدم.از اول نباید انتظار داشته باشی کار مورد دلخواهتو داشته باشی فقط به چشم تجربه نگاه کن
چه جالب رشته تو هم حسابداری هس؟ 🙂
سابقه کار میخوان من لیسانس حسابداری دارم
ولی هرجا بری سابقه میخوان باید حداقل یه برنامه بلد باشی
تو دیوار رو نگاه کن قسمت کاریابی
اره عزیزم چرا نشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.