گاهی بازی میکنن گاهی دعوا
هر وقت یکیشون بیدارشه زود میره بالا سر خواهرش
نه زیاد بعضی وقتا سربه سر هم میزارن یا سراشون رو میمالن به هم حالت بازی و محبت کردن ولی خیلی باهم بازی کنن نه
بچه هات راه افتادن؟
نه بچه های من دائم باهم بازی میکنن ولی بدیشون اینه خیلی همو میزنن و دعوا میکنن ولی تو اوج گریه هم باشن باید دنبال هم راه بیوفتن برن پی بازیشون😂
چرا از اولش باهم بازی میکردن میکنن بدون هم اصلا نمیتونن مثلا اگر یکیشون بیرون باشه یکی خونه اون یکی که خونس اصلا بازی نمیکنه و دیوونم میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.