۵ پاسخ

گاهی بازی میکنن گاهی دعوا
هر وقت یکیشون بیدارشه زود میره بالا سر خواهرش

نه زیاد بعضی وقتا سربه سر هم میزارن یا سراشون رو می‌مالن به هم حالت بازی و محبت کردن ولی خیلی باهم بازی کنن نه

بچه هات راه افتادن؟

نه بچه های من دائم باهم بازی میکنن ولی بدیشون اینه خیلی همو میزنن و دعوا میکنن ولی تو اوج گریه هم باشن باید دنبال هم راه بیوفتن برن پی بازیشون😂

چرا از اولش باهم بازی می‌کردن میکنن بدون هم اصلا نمیتونن مثلا اگر یکیشون بیرون باشه یکی خونه اون یکی که خونس اصلا بازی نمیکنه و دیوونم میکنه

سوال های مرتبط