۴ پاسخ

بايد ب دكترت بگي
چون هفته ٣٠بارداري هسي عزيزم

ن ولی برین دکتر بهتره من باآموکسی خوب نشدم رفتم آزیتروماسین تجویز کرد

ن بمن داد گف بخور

برو زیر نظر پزشک مصرف کن

سوال های مرتبط

مامان خانم خانما زهرا مامان خانم خانما زهرا ۲ ماهگی