من چون دوتا قرص دیگه دارم ساعت ۷ شب میخورم
نه و نیم شب😬
منم 11 قبل خواب
منم اخر شب ۱۱
ظهرا بین ناهار
من خیلی درد داشتم استراحت مطلق شدم یه دکتر اوژانسی رفتم برام نوشت همراه شیاف و امپول ریه بردم دکتر خودم گف اسپرین رو قطع کن گفت تو هفته بالا خطر جدا شدن جفت رو داره منم دیگه نخوردم (۳۰ هفته بودم)
آسپرین برای چی بخوری مشکلی داری
من صبح میخورم
مهم نیس
من صبح میخورم
ساعت ۶انوکسامیزنم اسپرین
مگه مهمه؟ من غروبا میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.