اسپرین شبا ساعت چند میخورید؟خودم ۱۱

۱۱ پاسخ

من چون دوتا قرص دیگه دارم ساعت ۷ شب میخورم

نه و نیم شب😬

منم 11 قبل خواب

منم اخر شب ۱۱

ظهرا بین ناهار

من خیلی درد داشتم استراحت مطلق شدم یه دکتر اوژانسی رفتم برام نوشت همراه شیاف و امپول ریه بردم دکتر خودم گف اسپرین رو قطع کن گفت تو هفته بالا خطر جدا شدن جفت رو داره منم دیگه نخوردم (۳۰ هفته بودم)

آسپرین برای چی بخوری مشکلی داری

من صبح میخورم

مهم نیس
من صبح میخورم

ساعت ۶انوکسامیزنم اسپرین

مگه مهمه؟ من غروبا میخورم

سوال های مرتبط

مامان ayhan🌛👼 مامان ayhan🌛👼 ۴ ماهگی
مامان دلبرک 💗🐣 مامان دلبرک 💗🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسرم💚 مامان پسرم💚 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق جان مامان فندق جان هفته بیست‌وپنجم بارداری