۴ پاسخ

حتما برو انشالله ک سالمه همه چیش ولی من سر بارداری قبلیم تو آنومالی مشکل جنین پیدا شد و سقط قانونی کردم خیلی مهمه

سونو انومالی رو باید بری ازمایشش نیازی نیست

برو عزیزم واجبه آنومالی 💕

کار از محکم کاری عیب نمیکنه ازمایشت بده خیالت واسه همیشه راحت کن

سوال های مرتبط