حتما برو انشالله ک سالمه همه چیش ولی من سر بارداری قبلیم تو آنومالی مشکل جنین پیدا شد و سقط قانونی کردم خیلی مهمه
سونو انومالی رو باید بری ازمایشش نیازی نیست
برو عزیزم واجبه آنومالی 💕
کار از محکم کاری عیب نمیکنه ازمایشت بده خیالت واسه همیشه راحت کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.