۳ پاسخ

من سر دوتا بارداریم زیر نظرش بودم ازش راضیم البته من عادی باردار شدم فقط زایمانم پیشش بودم

من تعریفشو زیاد شنیدم

برو پیش دکتر تهرانی کارش خوبه برا ای وی اف

سوال های مرتبط