خانما اگر برم بهداشت سونو مینویسن واسم؟!! ی سونوی چکاب فقط

۶ پاسخ

شفیعیه وموسوی هم میتونی بری زنان بنویسه

مامابنویسه ازادمیشه باید بری دکتر زنان بنویسن،تونستی برو بپرس شاید کلینیک حکیم هیدجی هم بنویسه
کدوم سمتین شما؟

خوده ماما فکر کنم نتونه نسخه بده . اینجایی ک من میرم بهداشت و درمانگاه باهمه نسخه هارو میده یه دکتر عمومی ثبت میکنه برام

سلام کسی بوده این مشکل منو داشته باشه تو این هفته ؟؟؟؟
توروخدا جواب بدین
بعد دو هفته باید تکرار کنم ببینم رفع شده یا نه
دکتر گفت وزن بچه یه خورده کمه

تصویر

اره چرا ک‌ن عزیزم

اگه دکتر زنان داشته باشن اره

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق🩷 مامان مامان فندوق🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فِنچ مامان فِنچ هفته بیست‌ودوم بارداری