شفیعیه وموسوی هم میتونی بری زنان بنویسه
مامابنویسه ازادمیشه باید بری دکتر زنان بنویسن،تونستی برو بپرس شاید کلینیک حکیم هیدجی هم بنویسه
کدوم سمتین شما؟
خوده ماما فکر کنم نتونه نسخه بده . اینجایی ک من میرم بهداشت و درمانگاه باهمه نسخه هارو میده یه دکتر عمومی ثبت میکنه برام
سلام کسی بوده این مشکل منو داشته باشه تو این هفته ؟؟؟؟
توروخدا جواب بدین
بعد دو هفته باید تکرار کنم ببینم رفع شده یا نه
دکتر گفت وزن بچه یه خورده کمه
اره چرا کن عزیزم
اگه دکتر زنان داشته باشن اره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.