خانما جنسیت رو کجای سونو وچی مینویسن؟

۳ پاسخ

برای من فارسی نوشته بود جنسیت پسر است

میل. فیمیل

بفرمایید

تصویر

سوال های مرتبط

مامان قلب مادر مامان قلب مادر ۹ ماهگی
مامان فندوق 🤰🏻 مامان فندوق 🤰🏻 هفته شانزدهم بارداری
مامان آتلاس مامان آتلاس هفته نوزدهم بارداری
مامان امیررضا🍒 مامان امیررضا🍒 روزهای ابتدایی تولد
مامان عباس مامان عباس هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جانان🩷شاهان💙 مامان جانان🩷شاهان💙 ۷ ماهگی
مامان دوتافسقلی😍 مامان دوتافسقلی😍 هفته سی‌وسوم بارداری