خانما تو آزمایش غربالگری جنسیت رو مینویسن؟

۴ پاسخ

تو سلفری مینویسن

اگه سل فری باشه اره

من بااینکه ۱۲هفته سلفری داده بودم و میدونستم جنسیتو ولی تو برگه سونو آنومالی نوشته بود جنسیت رو

منم دلم نی نی میخواد

سوال های مرتبط

مامان کارن و ماکان


🩵🩵 مامان کارن و ماکان 🩵🩵 ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان قلب مادر مامان قلب مادر ۹ ماهگی