تو آزمایش ان تی می‌نويسن ک جنسیت چیه؟؟

۳ پاسخ

ن ربطی نداره تو سونو احتمال میدن

آزمایششم که اصلا جنسیت نمیگن
سونو میگن

ان تی نه
انومالی مینویسن
ان تی فقط احتمال میدن

سوال های مرتبط

مامان ..... مامان ..... هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان یسنا ومحمد جواد مامان یسنا ومحمد جواد هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو ۶ ماهگی
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان ماهلـــــین مامان ماهلـــــین ۲ ماهگی