آزمایش آن تی هست به نظرتون جنسیت چیه

تصویر
۱۰ پاسخ

پسره درسته؟

من میگم دختر ولی انشالله هرچی هست سالم و صالح باشه ❤️

عزیزم توی ازمایش خون که جنسیت نشون نمیده،باید سونو رو ببینی

بنظرم پسره.فری پایین تر از 40 میگن پسره

سونو چی احتمال داد

پسره

اگ برا مام وبتا میگی احتمالا دختر

ب نظر من پسر

جنسیت از روی سنو مشخصه نه آزمایش

نمی نویسه ک

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۶ ماهگی
مامان محمد مامان محمد هفته بیستم بارداری
مامان زینب مامان زینب روزهای ابتدایی تولد
مامان shahan مامان shahan هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مهرسام❣️ آرسام مامان مهرسام❣️ آرسام ۳ ماهگی
مامان آیهان و ایلهان مامان آیهان و ایلهان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دخترم و نی نی مامان دخترم و نی نی ۵ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری