ان تی بچه من 😂 به نظرتون جنسیت چیه؟

تصویر
۱۶ پاسخ

انشاله واسم فرقی نداره والا ولی خودم داداش بزرگتر دارم میگم پسرم بزرگ باشه خوبه

دختر یا پسر

تصویر

حسم میگه پسر

ب پسر میخوره بنظرم😊

از روی جمجمه اش میگم ۹۰درصد گل پسره، بسلامتی باشه گلم

من بدنم سرده فک کنم بخاطر همون دختر میشه

شبیع عکس نی نی منه اگه توی تاپینگم نگاه کنی ولی منو تشخیص نداد ان تی. میشه نکاه کنی ببینی شبیه هستن بنظرت؟

من خیلی دوس دارم بچه ی اولم پسر باشه ولی همه میگن دختره

خودم ان تی نپرسیدم اصلا نمیدونم چیه دیگ

اها فروغی بود؟؟ امروز رفتی سونو؟؟

اها باش

به پسر میخوره ولی

حاجی زاده کدومه؟

این ان تی پسر اولمه که دوسالشه الان😂حس نمیکنید بالایی و پایینی شبیهن؟
من اول بسمم الله همونجاا گفتم خیلی شبیه ان تی پسرمه😂

تصویر

ابهری هستی؟؟؟

فکر کنم دختر

دختره

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۶ ماهگی
مامان زینب مامان زینب روزهای ابتدایی تولد
مامان سپنتا 🩵 مامان سپنتا 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مهرسام❣️ آرسام مامان مهرسام❣️ آرسام ۳ ماهگی