خانما امروز ان تی دادم
به نظرتون جنسیت بچه چیه؟

تصویر
۱۱ پاسخ

سلام عزیزم هرچی ک هست فقط سالم باشه و خدا نگهدارش باشه ، صحیح سالم بغل بگیری انشاالله

من هم امروز نوبت سونوگرافی NTدارم دعا کنید واسم ک ان شاءالله همه چی خوب باشه

حس میکنم پسر

بنظرم پسره احتمال نداد دکتر؟

اقا پسر 😍

بنظر من پسره

من حس میکنم پسره ♥️

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2

دختر گلم مبارک

حسم میگه دختر

احتمال نداد‌؟

عکس دیگه ای نداری ازش؟

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آیهان و ایلهان مامان آیهان و ایلهان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دیار و دنیز مامان دیار و دنیز هفته سی‌وششم بارداری