سلام
ریسک متوسط و پایین و تو آزمایش آن تی چی مینویسن

۴ پاسخ

چهار برج بعد جوابش میاد خدا کنه آزمایش جوابش خوب باشه وگرنه چهارماهم تموم هست میرم تو پنج ماه اونوقت چجوری دلم میاد بچم سقت کنم،😔😔

سلام من هفته سیزده هستم اون هفته دوازده بودم که رفتم سونا ان تی وبهم گفت که تیغه بینی بچت کوچک هست ان تی هم 2,3هست که گفته بالاست فوری رفتم آزمایش دادم نه ملیون شد فدای سر بچم چون از اون روز تا حالا خواب ندارم دارم دیوونه میشم

ازمایش هم مینویسه یا منفی یا مثبت

باید زیر ۵ باشه عددش

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان ..... مامان ..... هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو روزهای ابتدایی تولد