خانوما تاریخ زایمانو تو سونو ان تی مینویسن؟؟؟؟؟؟؟؟؟

۸ پاسخ

برامن ننوشته

ازه مینویسم ولی برا طبیعی رو حساب میکنن مینویسن

دکترت چیزی نگفت؟

چقدر کم برای من کامل همه چی رو نوشته
دور سر بچه . قدش . تیغه بینی و خیلی چیزهای دیگه

کلا همینو نوشته تو سونو؟

می‌نویسه دوباره چک کن یا بفرست ببینیم

بله مینویسن

ارع مینویسن

سوال های مرتبط

مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترکم ❤😘 مامان دخترکم ❤😘 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان هامین🩵 مامان هامین🩵 ۱ ماهگی