عزیزان عدد ان تی ک میگن.چیه؟ کجای سونو مینویسن؟

۹ پاسخ

یک هفته
شاید مال شما زودتر بیاد

یع هفته

عزیزم اون عددمشخص میکنه بچه شما سالمه یاخدای نکرده سندروم دان داره البته صدرصدی نیس عددش ازیک تا سه نرماله بالای سه بایدآزمایش دیگه ای بدی البته برامن دوبود ولی بازم ریسک زده بودن که مجبورشدم یه آزمایش دیگه بدم اون عدد اب دورکله جنینه

عزیزم تو متن نوشته سونو مینویسن ضخامت ان تی این عدد شده

انتی عددی هس ک اندازه گیری مایع پشت نخاعی جنین اندازه گیری میکنه زیر دو باید باشه نرمالش

نوشته NT کنارش عدد هست
و باید زیر عدد ۲ باشه

سونو رو بفرست بهت بگم

باید بری پیش دکترت نسخه بهت بده واسه ان تی

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان فندوق 🤰🏻 مامان فندوق 🤰🏻 هفته شانزدهم بارداری
مامان سحر مامان سحر هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدحسین وتودلی مامان محمدحسین وتودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری