خانماا تو آزمایش ان تی جنسیت هم مینویسن یا ن؟؟؟؟

۴ پاسخ

من انتی رفتم برام نوشت جنسیت انومالی هم همون بود

احتمال رو‌ مینویسن

نه فقط سونوگرافیش احتمال اعلام میشه /اگر سلفری داده باشید تو سلفری میگه قطعی جنسیتو

نه نمینویسن اگه هم دکتر تشخیص بده قطعی نیس در سونو انومالی معلوم میشه و قطعی میگن

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 💞پرنسس خونه مامان 💞پرنسس خونه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان یسنا ومحمد جواد مامان یسنا ومحمد جواد هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماهلـــــین مامان ماهلـــــین ۲ ماهگی
مامان دخملم🎀💓 مامان دخملم🎀💓 هفته سی‌ام بارداری