برا همه بعد ان تی ازمایش مینویسن؟

۴ پاسخ

بعلههه

آره فک کنم آزمایش تیروعید
من الان 20هفته بارداریم تا الان ازمایش قندخون با آزمایش تیروعیدو سه بارم یونو رفتم انتی و آنومالی و تپش قلب

من که برام نوشته هفته دیگه برم ولی دلم نمیخواد برم

اره واجبه برای بررسی بیماری های ژنتیکیه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان یسنا ومحمد جواد مامان یسنا ومحمد جواد هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ..... مامان ..... هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پارسا کوچولو💙 مامان پارسا کوچولو💙 ۵ ماهگی