۶ پاسخ

تو چکاپ اول بارداری می‌نویسن

تو آزمایش جواب اولیه بارداری یا همون آزمایش روتین بازداری مینویسه برای من همون مراجعه اولم همراه سونو تشکیل قلب نوشت

نه نمینویسه جدا باید بگی حتما بده گروه خونیت معلوم شه برا همسرت هم پشت گواهینامه مینویسه

تو چکاپ مینویسن مگه آزمایش ندادی

چکاپ اول می‌نویسه دیگه ندادی

اگ بخایی بهشون ی پنج هزار زیاد میدی مینویسن منم ی پنج تومن زیاد دادم نوشتن

سوال های مرتبط

مامان کارن و ماکان


🩵🩵 مامان کارن و ماکان 🩵🩵 ۷ ماهگی