تو آزمایش غربالگری دوم مگه جنسیت مینویسن؟

۸ پاسخ

عزیزم تو آزمایش نمیزنه مگر اینکه سلفری داده باشی..تو برگه سونو میزنن فقط

نه گلم تو ازمایشش جنسیت نیست

تو آزمایش نه
تو سونو میگن قطعی هم میگن
تو سونو اول ممکنه احتمالی بگن
یه تستی هم هست آزمایش NIPT به صورت دقیق از ۱۰ هفته به بعد جنسیت بچه رو میگه

سونو مینویسن

چی بود نی نی

سلام خوبی عزیزم یه پیجی هست تشخیص جنسیت آنلاین انجام میده پیامش بده کمکت میکنه
این پیج روبیکا ایتا سروش nini_bardari99
وتماس 09055484640

يِسس مينويسن🫠

در غربالگری اول هم مینویسن دوم هم مینویسن

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مانلی مامان مانلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فسقلی 🩷🎀 مامان فسقلی 🩷🎀 هفته سی‌وششم بارداری