خانوما تو ازمایش انتی غربالگری دوم جنسیت میزنه؟؟

۵ پاسخ

تو ازمایش غربالگری دوم نمینویسن جنسیت

اگه قطعی باشه اره

سنوانومالی میگه

نه عزیزم
توی سونویاسلفری مشخص میشه

فععک نکنم

سوال های مرتبط

مامان مانلی مامان مانلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کارن و ماکان


🩵🩵 مامان کارن و ماکان 🩵🩵 ۷ ماهگی