ازمایش غربالگری دوم
جنسیت میزنه چیه؟؟؟

تصویر
۶ پاسخ

توی ۱۷تا۱۸هفتگی نشون میده جنسیت رو

زده واست جنسیت رو

این آزمایش خون در مورد غدد و مباحث ایمنی بدنته
ربطی به جنسیت بچه نداره

مگه تو غربالگری جنسیت میزنه

ن ربطی ندارع

نه جنسیتو تو سونو آنومالی میگن

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کارن و ماکان


🩵🩵 مامان کارن و ماکان 🩵🩵 ۶ ماهگی
مامان اولی🥺🤍 مامان اولی🥺🤍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان لوبیا مامان لوبیا هفته سی‌ودوم بارداری