۸ پاسخ

انشاالله عزیزم
توکلت به خدا باش

داخل آزمایش غربالگری که جنسیت نمیزنن تو سونو واست میزنن

۱۸ هفته دیگه سونو میگه قطعی

بله عزیزم

آره دیگه غربالگری دوم میگن

بله میگن

بله. شما دادین

ازش بپرسی بهت میگه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان اولی🥺🤍 مامان اولی🥺🤍 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مانلی مامان مانلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری