۹ پاسخ

نه گلم تو ازمایشش جنسیتو نمیگه

اون آزمایش ژنتیک و میگی اون سلفری هس ک جنسیت بچه مشخص میشه و گرونه اون غربالگری دوم ک میگی اون آنومالی هس جنسیت نشخص میشه ولی سلفری زودتر مشخص میشه

سونو غربالگری آره

ن تو سونو مشخص میشه

نه عزیزم اگ سلفری داده باشی تو اون میزنه

آزمایش نه ولی سونو بله

آره عزیزم

اره.

آره از ۱۸به بعد

سوال های مرتبط

مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهشتم بارداری