ازمایش غربالگری مرحله دوم دادم بنظرتون خوبه؟؟

تصویر
۴ پاسخ

سونو نرفتی

من نمیدونم
برا منم فردا جوابش میاد خداکنه خوب باشه همهچی

گلم جوابش خوبه خداروشکر

چقدهزینه اش شد؟

سوال های مرتبط

مامان جانا👩‍🍼 مامان جانا👩‍🍼 ۸ ماهگی
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهشتم بارداری