ازمایش غربالگری مرحله دوم امکان داره جنسیت بچه مشخص بشه؟

۵ پاسخ

من رفتم پیش ماما گفت چون آزمایش غربالگری اولت خوبه غربالگری دوم فقط برات سونوگرافی مینویسم آزمایش نمیخواد

۱۸هفته باید سونو انومالی انجام بدی که جنسیتو بهت میگه

تو ۱۵ هفته هم مشخصه

۱۶ هفته رفتم بهم گفت عزیزم بله ک مشخص میشه

۱۴هفته من رفتم سنو جنسیت گفت

سوال های مرتبط

مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهشتم بارداری