من رفتم پیش ماما گفت چون آزمایش غربالگری اولت خوبه غربالگری دوم فقط برات سونوگرافی مینویسم آزمایش نمیخواد
۱۸هفته باید سونو انومالی انجام بدی که جنسیتو بهت میگه
تو ۱۵ هفته هم مشخصه
۱۶ هفته رفتم بهم گفت عزیزم بله ک مشخص میشه
۱۴هفته من رفتم سنو جنسیت گفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.