۷ پاسخ

توغربالگری دوم بایذچیزای شیرین بخوریم؟

اگه میخوای آزمایش بدی و جنسیت مشخص بشه سلفری بری بهتره، ولی اگه نه که باید بری سونوگرافی آنومالی

آزمایش غربالگری مگ۱۸هفته نیست؟

نه عزیزم

من هنوز آزمایش رو ندادم فردا میخوام بدم ولی فکر نکنم سراغ جنسیتش برن . ۲ هفته دیگ صبر کنیم معلوم میشه تو سونو دقیق دیگ

مگه ازمایش هم باید بدیم؟ من ندادم.الانم ۱۷هفته رو پر می کنم...۱۸میرم آنومالی

میشه ولی سونوی انومالی دقیق تره

سوال های مرتبط

مامان مرسانا و تودلی مامان مرسانا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان اولی🥺🤍 مامان اولی🥺🤍 هفته بیست‌وهفتم بارداری