خوب دیگه غربالگری دوم میشه همون انومالی اینم غربالگری دوم میگه دیگه که مشخص میشه جنسیت یا نه بخون سوالشو یه بار 🥴🥴🥴🥴
۱۵هفته چی جوری غربالگری دوم دادی آخه غربالگری دوم ۱۸ هفته میدن تو ۱۵ هفته دادی آنتی دادی که جنسیت ننوشن برات 😩😫
نه ازمایش نه
عزیزم آنومالی بهت میگه
آره عزیزم انومالی میگه
ن خواهر
ازمایش*
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.