۱۱ پاسخ

من ۱۵ هفته و پنج روز بودم رفتم سونو جنسیت مشخص شد انومالی هم ۱۸ هفته و ۶ روز بودم رفتم

آزمایش غربالگری دوم یا کواد مارکر بین هفته۱۵تا۱۷
جنسیت هم از۱۵به بعد مشخصه

و ازمایششم از ۱۵تا۱۷/۱۸هفته

گلم تا ۱۶هفته احتمال خطا هست
۱۸هفته و ۲روز من رفتم انومالی هم سلامت هم جنسیت

من ۱۵ هفتم کامل شد رغتم سونو تعیین جنسیت درست بود نی نی دختره
برای غربالگری دوم ازمایش رو باید ۱۵-۱۷ هفته بدی سونوگرافی انومالی رو ۱۸-۲۰

۱۸هفته انومالی

انومالی

انومالی ۱۸هفته

البته تو سلفری هم مشخصه

۱۵ هفته میگن مشخصه
صد در صد ۱۸ هفته
غربالگری دوم هم از ۱۵تا ۱۷ هفته( آزمایشش) سونو ۱۸ هفته

۱۸ هفتگی‌ هم جنسیت هم غربالگری دوم

۱۴ هفته جنسیت مشخصه

سوال های مرتبط

مامان معین ومهراد👼🏻💙 مامان معین ومهراد👼🏻💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم هفته شانزدهم بارداری
مامان اولی🥺🤍 مامان اولی🥺🤍 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 💙🙋‍♂️ مامان 💙🙋‍♂️ هفته بیست‌ودوم بارداری