خانما کجای سنو جنسیت رو مینویسن

تصویر
۱۰ پاسخ

نگفت مگه به خودتون؟

ننوشته اگر نوشته باشه مینوسن
gender =جنسیت
male=مرد
female =خانم

نزده جنسیت رو عزیزم

پشتش چیزی نی؟؟

واسه شما ننوشته کلا

تو این ننوشته

برا منم ننوشت خودم پرسیدم گفت دختر

ننوشته انگار

سلام تو این برگه ننوشته فک کنم

ننوشته اصلل

سوال های مرتبط

مامان فِنچ مامان فِنچ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ھانا مامان ھانا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مانیا و مایسا💖 مامان مانیا و مایسا💖 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دوتافسقلی😍 مامان دوتافسقلی😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندوق 🤰🏻 مامان فندوق 🤰🏻 هفته شانزدهم بارداری
مامان آتلاس مامان آتلاس هفته نوزدهم بارداری
مامان امیرعباس❤️دلماه مامان امیرعباس❤️دلماه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تابان🩷 مامان تابان🩷 هفته سی‌ونهم بارداری