بچها سونو انوماای منه کجا مینویسن جنسیت و

تصویر
۲۱ پاسخ

خط اول سونو جنسیت هست

پسر هست اونجا که ی دایره هست ی فلش بالاش هست

میگم عزیزم ت خود اهوازی
کدوم دکتر رفتی

پسره عزیزم،چه خوب که دکترت بهت نگفته دکتر سونوی من یهو برگشت گفت بچه هم پسره خودم از خنده غش کردم😂 اصن پیش خودش یه درصد فکر نکرد که شاید من بخوام جشن تعیین جنسیت بگیرم

پسره عزیزم

خواهر مخ کار میگیری؟؟؟ 🥲😕
تو سوالای قبلت، میدونسی جنسیتو که پسره

تهرانی؟ کجا رفتی سونو؟

بچه ات پسره عزیزم مبارکت باشه

اون علامت ک روبه بالا برای پسره

اون علامتی ک زده یعنی پسر

پسره گلم
بجای نوشتن علامت زده

اون علامته اول خط یعنی پسره

این فلش رو به بالا نشونه جنسیت نر ینی پسره

تصویر

پسره

پسره
اول زده شده علامت جنسیت پسره

پسره عزیزم از روی فلش ک. بالاشه

سلام عزیزم مگه بهت نگفت ننوشته باید اگر پسر باشه male دختر famale

اون علامتی که زده فکر کنم پسره

ننوشته ازش سوال میکردی

پسره اون علامت دایره که روش فلش داره
خط دوم

اینجا که‌ننوشته

سوال های مرتبط

مامان امیررضا🍒 مامان امیررضا🍒 روزهای ابتدایی تولد
مامان سوگند گلی مامان سوگند گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق 🤰🏻 مامان فندوق 🤰🏻 هفته هفدهم بارداری
مامان فِنچ مامان فِنچ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ارسلان مامان ارسلان هفته نوزدهم بارداری
مامان عباس مامان عباس هفته سی‌وششم بارداری
مامان فسقلی💓🩷 مامان فسقلی💓🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری