سلام جنسیت جنین رو در سونو ی انومالی چی مینویسن؟

۶ پاسخ

sex : male

sex: famle

پسر
دختر

واسه منم ننوشته ولی گفت بهم و چون سلفری دادم دیگ مهم هم نبود

واسه من نوشته girl

یا مینویسن sex:female,male
یا M ینی پسر
F ینی دختر

واسه من ننوشته

Gender

سوال های مرتبط

مامان امیررضا🍒 مامان امیررضا🍒 روزهای ابتدایی تولد
مامان لیمو👼🏻🍋 مامان لیمو👼🏻🍋 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه ۱ ماهگی
مامان فِنچ مامان فِنچ هفته بیست‌ودوم بارداری