خانمای مشهدی واسه زایمان کدوم بیمارستان رو پیشنهادمیدین

۵ پاسخ

خصوصی میخوای بری سینا رضوی خیلی خوبه
دولتی به نظر من فقط امام حسین خوبه

من میخوام برم بنت الهدی خیلی خوبه
شمس والشموس هم خیلی خوبه هزینه هم کمتر از امام زمانه

من خودم بنت الهدی نیخام برم شنیدم خوبع

من میخام برم امام حسین

امام حسین👍🏻

سوال های مرتبط