تبریک میگم عزیزم ببخشید علائم خاصی نداشتی؟
مبارکه چند روز ازت گذشته
مبارک باشه🥰
مبارک باشه عزیزم
اگر قبلش ازمایش دادی و تیروئید و قندت نرماله ۸ هفته برو اگه ندادی همین روزا برو برات بنویسه
بنظرم زودتر تحت نظر و مراقبت باش یک هفته بعد تاخیرت بروبهت فولیک اسید و دی و یسریا هم شیاف میدن برای حفظ جنین و آزمایش بتا هم این هفته بده
خداروشکر عزیزم میتونی الان بری بهت فولیک اسید و ویتامین D بده..وگرنه باید بمونی ۷.۸ هفته واسه تشکیل ساک و بارداری و تشکیل قلب...ب نظرم بری بهتره...ایشالا همه چی اوکی باشه❤️🙏
مبارکت باشه 🌱
خداروشکر مبارکت باشه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.