۸ پاسخ

تبریک میگم عزیزم ببخشید علائم خاصی نداشتی؟

مبارکه چند روز ازت گذشته

مبارک باشه🥰

مبارک باشه عزیزم
اگر قبلش ازمایش دادی و تیروئید و قندت نرماله ۸ هفته برو اگه ندادی همین روزا برو برات بنویسه

بنظرم زودتر تحت نظر و مراقبت باش یک هفته بعد تاخیرت بروبهت فولیک اسید و دی و یسریا هم شیاف میدن برای حفظ جنین و آزمایش بتا هم این هفته بده

خداروشکر عزیزم میتونی الان بری بهت فولیک اسید و ویتامین D بده..وگرنه باید بمونی ۷.۸ هفته واسه تشکیل ساک و بارداری و تشکیل قلب...ب نظرم بری بهتره...ایشالا همه چی اوکی باشه❤️🙏

مبارکت باشه 🌱

خداروشکر مبارکت باشه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نیلا🩷 مامان نیلا🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری