۲ پاسخ

عزیزم چسبندگیش زیاد بود که بردی؟

من همون اول که ختنه کردیم یه هفته بعدش بردم نشون دادم چسبندگی گرفته بود تمام این مراحل و باید مث اول طی کنی هعی بکشی سمت عقب دور تا دورش قشنگ پماد بزنی بعد با آب ولرم و شامپو بچه بشوری هر ۸ساعت تا یه‌ هفته بعدشم روزی یبار که میشوریش تا یک ماه پماد بزن دورش

سوال های مرتبط